czwartek, 4 czerwca 2015

Julia Wyszyńska

Cześć!

Wczoraj dostałam autograf od polskiej aktorki- Julii Wyszyńskiej. Mogłam zdobyć go już wcześniej, bo zdjęcie wywołałam dość dawno, wysłałam je, ale na zły adres. Na szczęście dostałam zwrot i ponownie mogłam spróbować.  Bardzo się z niego cieszę, bo jest on kolejnym autografem od osoby z obsady "Na dobre i na złe". Jakiś czas temu postawiłam sobie cel- zdobycie podpisów od jak największej liczby osób z tego serialu. Podjęłam już pewne kroki w tej sprawie, mam nadzieję, że skuteczne, i że kiedyś będę mogła pokazać Wam autografy od pozostałych aktorów.
Julia Wyszyńska (ur. 1986 roku w Mysłowicach) – polska aktorka filmowa, teatralna i serialowa. W roku 2006 ukończyła Studium Teatralne przy Teatrze Śląskim w Katowicach. W 2010 roku ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną im. L. Solskiego w Krakowie. Na deskach teatru debiutowała rolą Zabawnisi w spektaklu S. I. Witkiewicza „Nowe wyzwolenie” w reż. E. Marciniak w Bielsku Białej. grała m.in. w serialach Czas honoru, Lekarze, Hotel 52, Na dobre i na złe. (Wikipedia)

Autograf zdobyłam wysyłając list, zdjęcie oraz kopertę zwrotną.
Adres:
Julia Wyszyńska
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera
ul. Jana Zamoyskiego 20
03-801 Warszawa
Czas oczekiwania:
Od 22.05.2015 do 03.06.2015

Mam do Was pytanie: czy kupowaliście ostatnio kupony IRC? Jeśli tak to w jakiej cenie? We wtorek poszłam na pocztę i kupiłam dwa, ale zapłaciłam 5,2zł za sztukę. Pani na poczcie powiedziała, że zdrożały. Wiecie coś o tym?

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, odnośnie IRC to ja ostatnio kupiłam za 4,50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje ;)
    U mnie IRC dalej za 4,50, nic sie nie zmienilo.

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki!
    Zapraszam do obserwatorów ;) -> http://autografy-maryni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Wspaniały sukces!

    http://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze :)