czwartek, 10 lipca 2014

Marinus Kraus

Cześć wszystkim! :) Jest to mój pierwszy wpis na nowym blogu. Do tej pory prowadziłam bloga o autografach skoczków narciarskich. Postanowiłam jednak, że zmienię sposób dotychczasowego prowadzenia i od dziś będę wstawiać nie tylko podpisy skoczków, ale też inne autografy, które udało mi się zdobyć. Myślę, że jest to lepszym rozwiązaniem, gdyż na początku zbierałam tylko autografy skoczków, a od niedawna postanowiłam, że zacznę też w innych dyscyplinach i kategoriach.

Dzisiaj pokażę Wam autograf od Marinusa Krausa. Jest to zaległy post, który miał się pojawić jeszcze na starym blogu, ale tam pojawi się jeszcze dziś tylko notka z informacją, że zmieniłam adres.

Marinus Kraus – niemiecki skoczek narciarski,mistrz olimpijski w drużynie z Soczi, zawodnik klubu WSV Oberaudorf. W reprezentacji zadebiutował 15 sierpnia 2009 roku, podczas zawodów FIS Cup w Oberwiesenthal. (źródło)

Autograf zdobyłam dzięki wymianie z Jagodą, której jeszcze raz bardzo dziękuję :) 

Myślę, że posty przynajmniej teraz w wakacje będą pojawiać się często, na początek postaram się wstawiać po 2 posty tygodniowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawione komentarze :)