środa, 16 lipca 2014

Emilia Komarnicka

Cześć!
Ostatnio u mnie pustki, jedynie wczoraj listonosz zostawił w skrzynce list. Mam nadzieję, że niedługo zaczną wracać do mnie porozsyłane do aktorów prośby.

Wracając do wczorajszej koperty, a właściwie jej zawartości- wróciły do mnie dwa zdjęcia jednej z moich ulubionych aktorek- Emilii Komarnickiej. Panią Emilię możemy oglądać w serialu "Na dobre i na złe" w roli Agaty oraz w "Ranczu" w roli Moniki.


Emilia Komarnicka- (ur. 24 czerwca 1985)- absolwentka PWSFTviT w Łodzi (2008 r.) oraz Państwowego Studium Choreograficznego (taniec współczesny). Aktorka gdańskiego Teatru Wybrzeże. Na scenie zadebiutowała już na IV roku studiów rolą Haevenly Finley w spektaklu pt. "Słodki ptak młodości" w reżyserii Grzegorza Wiśniewskiego w Teatrze Wybrzeże. W filmie pierwszy raz pojawiła się jako Marta w "Tearaz i zawsze" Artura Pilarczyka. Od kilku lat widzowie mogą regularnie oglądać Emilię w serialu "Na dobre i na złe", gdzie gra Agatę Woźnicką, rezydentkę szpitala. Jej ostatnią rolą fabularną jest postać Natalii w "80 milionach" Waldemara Krzystka. Emilia jest także profesjonalną piosenkarką, regularnie występuje z recitalem "Żaden jeden temat". (źródło)

Do Pani Emilii wysłałam list z prośbą, dwa wyżej pokazane zdjęcia i kopertę zwrotną.
Czekałam miesiąc. Jeśli również chcesz zdobyć jej autograf, tutaj znajdziesz informacje jak to zrobić :)

3 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze :)