sobota, 27 września 2014

Thomas Morgenstern

Witam =)

Dzisiejszy post poświęcony będzie wspaniałemu skoczkowi, który m.in. przyczynił się do trzeciego miejsca Polaków w drużynowym konkursie w Predazzo. To właśnie Morgi zauważył, że z wynikami coś jest nie tak i zainterweniował. Thomas w swojej karierze przyniósł fanom dużo strachu swoimi fatalnymi upadkami. Całe szczęście, że z nich wyszedł. Niestety ostatni upadek w Kulm wpłynął na decyzję skoczka, który oficjalnie ogłosił zakończenie przygody ze skokami. Na Facebook'u napisał:

„Mój głos wewnętrzny podpowiada mi, że czas zakończyć karierę. Dziękuję najlepszym na Świecie Fanom za dwanaście lat wspaniałego, niepowtarzalnego i emocjonalnego wsparcia. Bez Was nie byłoby moich sukcesów! To nie jest koniec lecz początek czegoś nowego. Mam nadzieję, że będziecie mi dalej kibicować. Jesteście NAJLEPSI.

Smutno jest czytać takie informacje, ale ja jak najbardziej szanuję jego decyzję i życzę mu wszystkiego dobrego. Pewnie teraz zajmie się sterowaniem samolotów, bo jak pewnie wiecie posiada on licencję pilota i z tym wiązał przyszłość po zakończeniu kariery. Zobaczymy jak to będzie.

Przechodząc do autografów: 
 Zdobyłam go praktycznie na początku mojej przygody z autografami pisząc maila, którego niestety nie pamiętam, bo było to dość dawno.
 Kolejne dwie karty zdobyłam wysyłając list z prośbą i kopertę zwrotną (nie dołączałam kuponu IRC), na adres, który podam na dole. List wysłałam 19 sierpnia i czekałam na nie równy miesiąc.

Thomas Morgenstern- (ur. 30 października 1986 w Spittal an der Drau)- austriacki skoczek narciarski, trzykrotny mistrz olimpijski, ośmiokrotny mistrz świata, dwukrotny mistrz świata w lotach, trzykrotny mistrz świata juniorów. Dwukrotny zdobywca Pucharu Świata 2007/2008 oraz 2010/2011. 26 września 2014 podczas konferencji prasowej w Salzburgu oficjalnie ogłosił zakończenie swojej kariery. (źródło)

Adres:
Thomas Morgenstern
Eichenweg 15
9851 Lieserbrücke
Austria

Alles Gute Morgi!

5 komentarzy:

  1. Szkoda, że skończył skakać, to naprawdę wspaniały sportowiec :) Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) będzie mi go brakować na skoczni :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wspaniałą osobą, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sympatyczny skoczek, szkoda że skończył karierę ale uszanujmy to. autografów Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie gratuluję :) świetne karty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze :)