sobota, 16 sierpnia 2014

Krystyna Pałka

Cześć :)

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam autograf, który zdobyłam praktycznie na początku mojej przygody z kolekcjonowaniem autografów. Jest to podpis polskiej biathlonistki, wicemistrzyni świata w biegu pościgowym z 2013 roku. Zastanawiałam się o kim dzisiaj zrobić notkę, więc z racji tego, że p. Krystyna obchodzi dzisiaj urodziny, notka dotyczy właśnie jej.

 
Krystyna Guzik (Pałka) – polska biathlonistka, wicemistrzyni świata w biegu pościgowym z 2013 roku. W wieku 14 lat rozpoczęła trenować biathlon jako uczennica Szkoły Podstawowej w Czerwiennem, będąc wówczas zawodniczką miejscowego UKS. (źródło)


Cieszę się, że posiadam autograf p. Krystyny na karcie z serii Fischer, na dodatek z dedykacją.
Autograf zdobyłam w dość prosty sposób- napisałam prośbę na jednym z portali społecznościowych.
Dostałam dwie karty, jedną taką bez dedykacji posiadam na wymianę. 

Uzupełnienie 13.03.2015
W styczniu pisałam prośbę do Polskiego Związku Biathlonu i w odpowiedzi dostałam między innymi kolejny autograf Pani Krystyny. 
Adres:
Polski Związek Biathlonu
ul. T. Kościuszki 84
40-519 Katowice
Czas oczekiwania:
10.01.15-07.02.15

4 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze :)