piątek, 23 stycznia 2015

Anna Szymańczyk

Cześć!


Bohaterką dzisiejszego postu jest aktorka, która większości z Was znana jest pewnie z roli Dagi 
w "Pierwszej Miłości". Oglądać można ją było także w serialach tj. "Przystań", "Na Wspólnej".
Anna Szymańczyk (ur. 20 czerwca 1987) – polska aktorka. W 2010 roku ukończyła studia na Akademii Teatralnej w Warszawie. Zadebiutowała rolą Pani Zero w spektaklu „Maszyna do liczenia” w warszawskim Teatrze 6. Piętro. Otrzymała nagrodę specjalną na XVIII Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi. Współpracuje z krakowskim Teatrem Stu i Teatrem Dramatycznym w Warszawie (źródło)


Autograf zdobyłam wysyłając prośbę na oficjalnym fanpage'u p. Ani. Czekałam od 27.11.14 do 02.12.14r.

4 komentarze:

  1. Gratuluję ;) Ja się chyba tego podpisu nie doczekam. Wysłałam prośbę 29.12, napisała, że wyśle, ale do dzisiaj nic nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, u mnie Przemysław Tytoń ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze :)