poniedziałek, 5 września 2016

Włodzimierz Szaranowicz

Cześć!

Pierwszy post we wrześniu i od razu najnowsze autografy, które trafiły dokładnie dziś do mojej kolekcji. Podpisy należą do Pana Włodzimierza Szaranowicza. Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać tej postaci, na pewno nie kibicom skoków narciarskich, bowiem nie da się zapomnieć tych wspaniałych komentarzy, które mogliśmy usłyszeć z ust Pana Włodzimierza podczas okresu małyszomanii. 
Włodzimierz Szaranowicz, właściwie Vladimir Šaranović (ur. 21 marca 1949 w Warszawie)– polski dziennikarz radiowo-telewizyjny i komentator sportowy pochodzenia czarnogórskiego, od lat związany z Telewizją Polską, a wcześniej z Polskim Radiem. (Wikipedia)

Autografy zdobyłam wysyłając list z prośbą, kopertę zwrotną oraz 2 zdjęcia na adres:
Włodzimierz Szaranowicz
Telewizja Polska S.A.
ul. Woronicza 17
00-999 Warszawa 
Czas oczekiwania:
03.08.2016-05.09.2016 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje! Też mam zamiar wysłać w ty miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) i zapraszam:
    http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/09/90-weronika-nowakowska-ziemniak.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje
    Zapraszam do mnie na nowy autograf http://dreamerworldfototravel.blogspot.com/2016/09/chiara-holzl-hejka-pierwsze-dni-szkoy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję! ;) zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/09/47-halvor-egner-granerud.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione komentarze :)