czwartek, 4 grudnia 2014

Antoni Pawlicki

Hej! :)

W końcu znalazłam chwilkę czasu na dodanie posta. Na początku tygodnia przyszedł do mnie autograf p. Antoniego Pawlickiego. Bardzo się cieszę, że udało mi się go zdobyć. Czekam teraz na pozostałe odpowiedzi aktorów z "Czasu honoru"! :)
Antoni Pawlicki urodził się 22 października 1983 r. w Warszawie. Ukończył XL Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stefana Żeromskiego (klasa o profilu estradowym)  oraz w 2006 r. wydział aktorski Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza  w Warszawie.  Na trzecim roku studiów zagrał Wojtka w filmie "Z odzysku ". Za tę rolę został wielokrotnie nagrodzony na europejskich festiwalach filmowych. (źródło)

Autograf zdobyłam wysyłając list z prośba, kopertę zwrotną oraz zdjęcie na adres podany na oficjalnym fanpage'u. Czekałam 105 dni.
Karolina Błaszkiewicz
Hetmańska 44
04-305 Warszawa
"Dla Antoniego Pawlickiego"

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawione komentarze :)